$$$MC.Loda.pl$$$

IP:fsrv.pl:24498


#1 2014-07-07 17:01:37

xXReySabaXx

Założyciel-Admin

Zarejestrowany: 2014-07-05
Posty: 12
Punktów :   

Regulamin Forum

ROZDZIAŁ I
Postanowienia ogólne
Art. 1. Należy

1.   Być uprzejmym i miłym dla innych użytkowników forum i odnosić się do nich z szacunkiem. Nieuprzejmość nigdy nie wniesie nic pozytywnego, a kilka miłych słów może poprawić komuś dzień.
2.   Używać opcji „Szukaj”. Ten niepozorny pasek, znajdujący się w prawym górnym rogu, niewątpliwie ułatwia użytkowanie forum.
3.   Pisać na temat. Posty, które będą znacząco odbiegać od sedna prowadzonej dyskusji  będą usuwane.
4.   Pomyśleć zanim się napisze. Dobrze przemyślane i czytelne posty, umieszczone w odpowiednim dziale są łatwiejsze do zrozumienia.
5.   Pisać poprawnie językowo. Niech wysiłek wszystkich polonistów nie idzie na marne.

Art. 2. Zabrania się

1.   Używania słów wulgarnych, również cenzurowanych poprzez „gwiazdki” (***).
2.   Dodawania obraźliwych, pornograficznych lub obscenicznych materiałów.
3.   Umieszczania treści i komentarzy o podtekście seksualnym.
4.   Dyskryminacji pod względem wieku, rasy, płci, religii, pochodzenia etnicznego, narodowości, itp.
5.   Korzystania z obelg jakiegokolwiek rodzaju.
6.   Promowania lub wyrażania poparcia dla grup nienawiści i organizacji terrorystycznych.
7.   Obrażania i podżegania do kłótni.
8.   Świadomego umieszczania fałszywych informacji.
9.   Logowania się na konta innych użytkowników bez ich wiedzy i zgody.
10.   Spamowania. W tym: pisania dużymi literami, stylem 3l0 l33t pr0 h3h3, itp., dodawania postów zawierających tylko jedno słowo/obrazek/cytat (wyjątek mogą stanowić tematy w dziale HydePark).
11.   Dublowania postów. Opcja edytuj w zupełności wystarczy.
12.   Podbijania wątków w celu uzyskania większej ilości postów bądź wątków przestarzałych. Wyjątkiem może być pojawienie się istotnych informacji wartych dodania.
13.   Umieszczania zbędnych wątków. Należy upewnić się, że taki sam lub podobny temat nie został już zamieszczony na forum (opcja „Szukaj”).
14.   Reklamowania. Każdy użytkownik może posiadać w sygnaturze link do swojej osobistej strony (nie reklamowej). Wszelkie linki promujące inne strony internetowe będą usuwane.
15.   Handlowania bądź sprzedaży kont Minecraft. Forum to nie targ. Dotyczy to również innych produktów cyfrowych lub fizycznych, o ile nie zaznaczono  inaczej w regulaminie danego działu.
16.   Rozprzestrzeniania szkodliwych zawartości, takich jak wirusy.
17.   Tworzenia wielu kont. Osoba posiadająca dobry powód do założenia drugiego konta powinna skontaktować się najpierw z administracją. W innym przypadku wszystkie konta tego użytkownika zostaną zablokowane.
18. "Społecznego moderowania" - od upominania użytkowników jest administracja. Na wątki w dziale 'Skargi i zażalenia' mogą odpowiadać jedynie moderatorzy tego działu oraz twórca wątku.

Art. 3. Posty/tematy bezwzględnie usuwane

1.   Odnoszące się do złośliwych modyfikacji gier lub klientów, które potencjalnie mogą zaszkodzić innym użytkownikom lub serwerom.
2.   Zawierające wszelkie łącza lub obrazy, które zachęcają użytkowników do wykonania konkretnego zadania, dzięki czemu autor wiadomości otrzymuje rekompensatę finansową.
3.   Zawierające materiały będące dziełem innej osoby, prezentowane w oryginalnej formie bez jej zgody. Pod każdym materiałem powinien znajdować się odnośnik do źródła.
4.   Zawierające wszelkie nielegalne treści.

ROZDZIAŁ II
Administracja forum
Art. 4.

1.   Administratorzy i moderatorzy są odpowiedzialni za sprawne i efektywne funkcjonowanie forum. Wszelkie propozycje i sugestie należy zamieszczać w dziale Sugestie.
2.   Administracja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników.
3.   Obsługa zastrzega sobie prawo do podjęcia wszelkich działań, jakie wydają się właściwe w każdej sytuacji, np. edycja/usunięcie postów.
4.   Decyzja administracji jest ostateczna we wszystkich sprawach.
5.   Administracja zastrzega sobie również prawo do stałego zablokowania użytkownika forum, który notorycznie łamie regulamin bądź jego zachowanie jest szkodliwe dla pozostałych  członków.
6.   W sytuacji zaistnienia nieporozumienia lub sporu z administratorem należy, przy wzajemnym zachowaniu uprzejmości, dany problem rozwiązać poprzez system prywatnych wiadomości.
7.   Skargi na członków administracji można składać w dziale Skargi i zażalenia.
8.   Administracja jest zobowiązana do bezwzględnego przestrzegania niniejszego regulaminu. Nie dostosowanie się do niego będzie skutkować usunięciem z grona zarządzającego forum.

ROZDZIAŁ III
Kary
Art. 5. Ostrzeżenia

W zależności od stopnia przewinienia przyznawane są ostrzeżenia, mające postać procentową (0-100%).
Użytkownik, który uzyska 60% automatycznie będzie miał zablokowaną możliwość dodawania postów. Wartość ostrzeżeń redukuje się o 2% co 24 godziny.
Wartość przyznanych ostrzeżeń widoczna jest w profilu każdego użytkownika.

Art. 6. Blokada konta

W przypadku zablokowania konta należy napisać wiadomość e-mail na adres site[at]minecraft.org.pl , podając dokładny nick i, jeśli jest znana, przyczynę przyznania blokady. Dodatkowo można zawrzeć inne informacje, które mogą przyspieszyć zdjęcie blokady.
Każda prośba będzie rozpatrywana w możliwie najszybszym czasie.
Prośby o zdjęcie blokady kierowane przez osoby pośrednie, np. poprzez system prywatnych wiadomości, będą ignorowane.
Konta zakładane w celu pisania prośby o zdjęcia blokady będą natychmiastowo blokowane.


Założyciel

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.metin2-serv.pun.pl www.cs-gumisie.pun.pl www.telekomunikacja.pun.pl www.wsti.pun.pl www.ruthles.pun.pl